Doradca Zawodowy-Opinie Klientów

Aniu, dzięki temu, że napisałam z Tobą CV dostałam pracę. Pracuję w biurze, jako dyrektor biura. Bardzo Ci dziękuję Kochana!!!! Pozdrówka. Joasia

 

Dziękuję Ci, bardzo szybko to wszystko poszło. Masz niezwykły dar wyjaśniania i skupiania się na najlepszym celu. Mam nadzieję, że się tego od ciebie nauczę. Kaśka

Po rozmowie z Toba utwierdziłem się w swoim planie działania. Dobrze mieć kogoś kto obiektywnie z boku spojrzy na twoją sytuację zawodową. Bardzo Ci dziękuję i odezwę się jeszcze w związku ze szkoleniem z radzenia sobie z przełożonymi i kolegami w pracy. Andrzej Radziszewski

Witaj Aniu! Rozmowa z Tobą to czysta przyjemność. Dała mi dużo pewności siebie. Czułam się tak komfortowo i spontanicznie. Odkąd dostałam pytania z zestawu „Co chcę robić w życiu” trochę „odleciałam”. Pytania bardzo mnie zainspirowały, skłoniły do bardzo troskliwego myślenia o sobie i tym co lubię. Szczególne wrażenie zrobiło na mnie pytanie „Co byś robił na co dzień, gdybyś był milionerem?” Rozmowa z Tobą była dla mnie bardzo inspirująca. GR

Bardzo dziękuję za spotkanie, było bardzo owocne. Na początku trochę się bałam przyjść, i zwlekałam z przyjściem, bo myślałam, że co mi tam doradca powie. A jednak to był strzał w 10. Wychodzę z poczuciem że wiem, co mam robić, w która stronę dążyć. Dziękuję raz jeszcze, szczególnie za atmosferę, która była tak serdeczna, jak rzadko gdzie – Monika

Witaj Aniu, dzięki za cudowne spotkanie. Jesteś genialna! Po rozmowie z Tobą zobaczyłam świat w inny, nowy sposób. Nie tylko świat dot. pracy zawodowej.
Zobaczyłam, że ŻYCIE jest proste, TWORZENIE jest proste, BYCIE SOBĄ  jest cudowne.  Po wyjściu od Ciebie, szłam ulicą  i nawet ulica wyglądała inaczej (nastąpiła jakaś fenomenalna zmiana perspektywy  patrzenia, widzenia).
Jeszcze to wszytko mi „się układa”, ale jest fajnie.
Cokolwiek zaczynam robić widzę nowe możliwości: uczenia się, robienia, tworzenia, nawet bycia. Znów chce mi się uczyć,  odkrywam nowe możliwości dla tego co już jest, albo było. Jestem ciekawa co będzie dalej!

Już w miesiąc po spotkaniu z Anią znalazłam nową pracę! W trakcie naszej rozmowy Ania dała mi kilka istotnych wskazówek odnoście cv, rozmowy kwalifikacyjnej i ogólnej sytuacji na rynku. Upewniła mnie, że obrany przeze mnie kierunek jest słuszny i doradziła, co robić by działać bardziej skutecznie. Jestem naprawdę zadowolona z konsultacji u Ani i szczerze polecam ją jako doradcę zawodowego. Anna Latos

Mojego kolegę z pracy „poproszono” wczoraj, by rozpoczął działalność i tak pracował dla firmy. Dla mnie to sygnał, by agresywniej szukać posady i nowa motywacja. Pani pomoc przychodzi w porę. Jeszcze raz dziękuję za wczorajsze spotkanie. Paweł

Jestem Ci wdzięczna za ten kontakt do (…). Dzięki temu nie siedzę w domu i nie rozmyślam nad sobą, tylko pracuję. Może to nie jest to, co bym chciała, ale na pewno przybliża mnie do pracy marzeń. Zauważyłam, że coraz bardziej się w to wciągam i widzę, ze i się uczę, i jestem potrzebna, mam dużo do zaoferowania. Aż mnie to dziwi, że ktoś mnie docenia, bo dotychczas sama wiesz, jak było. To zupełnie nowe dla mnie doświadczenia, ale jakie pozytywne!  Idę do przodu, może nie z rozmachem, ale idę. Marzena D.

Gorąco polecam usługi Pani Ani. Na pewnym etapie swojej działalności, bardzo potrzebowałam „przetasowania” mojej wiedzy o własnych kompetencjach i potwierdzenia, że drogowskaz oznacza to, co zaledwie śmiałam przypuszczać. Rzetelne warsztaty, dobry kontakt z grupą, dobra cena usług. Polecam!  Anna Machnowska-Szywalska

Pani Ania jest bardzo pomocną i miłą osobą. Widać, iż jej wiedza w temacie jest ogromna. Merytoryczne przygotowanie perfect! :) Dominik Jurek

 

Wspaniałe – niestandardowe podejście, pozwalające na obiektywną ocenę kariery osoby zgłaszającej się z problemem. Polecam wszystkim współpracę z Anią, a jej samej życzę dalszych sukcesów.  Wojciech Witkiewicz

Polecam Anię jako skutecznego doradcę zawodowego. Ania jest osobą konkretną, aktywną i ma wiele pomysłów. Posiada olbrzymie doświadczenie w pracy z ludźmi i jest ekspertem godnym polecenia.  Dagmara Tymińska

Jest bardzo dobra w tym co robi, co przekłada się na sukces osoby przez nią szkoloną , bardzo pomocna, a przy tym miła i cierpliwa. Zofia Nalepińska

 

 Bardzo polecam, głównie z uwagi na kompetencje, doświadczenie i biznesową intuicjęBeata Wądołowska

 

Aniu, poszperałem na Twój temat w sieci i za pośrednictwem tej strony dziękuję Ci za zajęcia „Autoprezentacja” w styczniu. Bardzo to było fajnie prowadzone i dowiedziałem się tylu mądrych rzeczy, że muszę Ci to powiedzieć. Najlepsze jest to, że teraz uważam na to, co mówię i robię i są pierwsze efekty, co prawda jeszcze nie dostałem pracy, ale właśnie wczoraj byłem na 3 z kolei rozmowie i dostałem propozycje zatrudnienia. Ale jak kazałaś, mam sobie wszystko przemyśleć, tym bardziej że się teraz te zaproszenia na rozmowy sypnęły. Czyli cv zrobione wg Twoich wskazówek działa x razy lepiej od mojego dawnego, zresztą się nie dziwię, bo jak czytam, to sam się nie poznaję, hehe. Jak minister jaki :-) Dzięki raz jeszcze i do zobaczenia. Łukasz Dąbrowski

Pani Aniu, jestem Pani bardzo wdzięczna za te wskazówki. Rozmowa była, jak na to miejsce pracy, bardzo miła i udało mi się z komisją złapać kontakt. Jedna z pań, jak mnie odprowadzała, powiedziała, że zrobiłam bardzo dobre wrażenie.
A co do rozmowy to zadałam kilka pytań, ale takich bezpiecznych, i widziałam, że oni to akceptują i że atmosfera jest luźna, jak na prawdziwej rozmowie. A na pytania to już byłam super przygotowana, niczym nie nie zaskoczyli. Tak więc dziękuje raz jeszcze, to była pierwsza moja rozmowa, na której się czułam super! Oceniam się na 4+, ale chcę powiedzieć, że niezależnie od wyniku rozmowy (bo tam, jeszcze inni stali w korytarzu), jestem Pani bardzo wdzięczna za przygotowanie mnie do tego spotkania! Aleksandra

Aniu, jestem bardzo wdzięczna za pomoc i praktyczne porady i przede wszystkim za udzielenie wsparcia psychicznego podczas mojego poszukiwania pracy. Teraz, kiedy już jestem w (….) widzę, ze bez Twojej pomocy bym się tu chyba nie dostała. A tak wiedziałam, jak ująć komisję na rozmowie i jak zrobić na nich wrażenie. Cenię takie jak masz, bezpośrednie podejście, to, że nie owijasz niczego w bawełnę i mówisz prosto w oczy to, co masz na myśli i jak się poprawić. Dziękuję raz jeszcze. Monika Ś.

Witam serdecznie Aniu, bardzo dziękuję za wczorajszą rozmowę. Po wczorajszej rozmowie uświadomiłem sobie, że mam tyle pozytywnych, pięknych cech a nie potrafię tego wykorzystać. Wydawało mi się to normalne, naturalne. Jeszcze bardzo dziękuję)))) Marian

Szczerze polecam usługi Ani Sawczuk, szczególnie tym na „rozstaju dróg”. Przyszłam do niej napisać CV i List Motywacyjny a wyszłam z przeświadczeniem, że mogę otworzyć swój własny wymarzony biznes. To co jest najważniejsze, że Ania towarzyszy mi cały czas w realizacji tego projektu. Jest jego „dobrym duchem”. Aktualnie posiadam swoją firmę i jestem z tego dumna.
Jest to kobieta na właściwym miejscu. Ma świetne wyczucie i nosa do ludzi. Potrafi mnie prześwietlić i wyczuć czego mi aktualnie potrzeba, np. pochwały, dobrej rady. Ufam jej i czuję, że jest ze mną kiedy tego potrzebuje. Zawsze ma dla mnie czas i nigdy nie bagatelizuje moich problemów. Potrafi mnie również poskładać jak się trochę posypię. Jej rady są rzeczowe i praktyczne. Naprawdę uważam ją za dobrego ducha mojego biznesu. Dziękuję Ci Aniu! Beata,
Klub Mamy i Malucha

Wiem, że wiele osób dzięki Tobie odnalazło swój cel, a potem (przy twoim wsparciu) zaczęło zmierzać do jego realizacji. Wiesz, że polecam współpracę z Tobą, każdemu kto chce zmian na lepsze?  Ewa

Szczególnie podoba mi się usystematyzowane podejście do budowania własnego biznesu. I pilnowanie działania. Jeśli masz tendencje do odpuszczania sobie, to właśnie znalazłeś kogoś, kto Cię pogoni do roboty. Nie będzie się roztkliwiać nad Tobą, tylko ustalicie plan działania i będziecie go jak partnerzy realizować  Iwona, MSP-konsulting

Ania ma zdolność wymyślania skutecznych rozwiązań na poczekaniu:). Jeśli czujesz, że musisz coś zmienić, a boisz się zrobić pierwszy krok w kierunku własnej działalności gospodarczej (i nie tylko), proponuję udać się na spotkanie Nią.  Justyna

Twój zawód jest stanowczo niedoceniany. Tylko tobie Aniu zmieniłam pracę po 10 latach i jestem Ci za to dozgonnie wdzięczna.. Już byłam chora od zajęć, które mi się wydawało z początku, ze będą fajne. Na studia idzie się stanowczo bez żadnego rozeznania, wiem to nie tylko po sobie. Warto iść do doradcy, który po pierwsze ma doświadczenie, a po drugie testy, a po trzecie porozmawia i doradzi bezstronnie. Aniu, nie wiem, czy mnie pamiętasz, bo to było ze 2 lata temu, spotkałyśmy sie na szkoleniu z odnajdywania własnej pasji w Gdańsku. Od 2 lat robię to, co lubię (grafika, ale dość specyficzna i nie w agencji reklamowej). Wcale nie mniej zarabiam, niż niby po moim prestiżowym kierunku. A różnice widzę już po wstawaniu: z radością lecę do pracy! Przychodzę i nie jestem zmęczona! Jak dla mnie to bardzo dużo, szczególnie że już nie mam 20 lat i jakość i sposób pracy jest dla mnie bardzo ważny. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. Edyta Barszczewska

Cieszę się z mojej nowej strony www, bo sam nigdy bym nie wpadł na to, że to takie łatwe. Normalnie kocham Panią! Ja właśnie tego oczekuję od doradcy, żeby powiedział konkretnie co mam zrobić, by działała moja koncepcja. Inni tylko gadają o tym, jak szukać pracy, a tu się dowiaduję, jak ja sam mam zarabiać pieniądze na tym, co lubię robić! Nie anonimowy mam nadzieję Paweł

Na szkoleniu z Autoprezentacji u pracodawcy usłyszałam wiele cennych wskazówek na przyszłość. Bardzo mi się spodobały te warsztaty. Prowadziła je Pani bardzo ciekawie. Wyszłam z nich naprawdę   optymistycznie nastawiona do poszukiwania pracy.:) Joanna

Byłam uczestnikiem paru szkoleń grupowych i indywidualnych prowadzonych przez Panią Anię.
Bardzo mi to pomogło w poszukiwaniu pracy, Pani Ania pomogła mi w stworzeniu profesjonalnego Cv, dzięki temu byłam zapraszana na rozmowy prowadzone przez pracodawców jak i headhunterów i w końcu zdobyłam pracę. Pani Ania jest osobą profesjonalną, empatyczną dlatego też mogę ja polecić jako świetnego doradcę zawodowego. Ewa Rokita

Z podziękowaniem za miłe i wielce profesjonalne doradztwo zawodowe – Aleksandra P.

13 odpowiedzi na „Doradca Zawodowy-Opinie Klientów

  1. Kasia Sawicka pisze:

    Aniu, jesteś bardzo kompetentnym przewodnikiem po świecie przedsiębiorczości, który dla wielu wydaje się dżunglą ;) Pomogłaś mi sprecyzować cele i zawęzić się w działaniach na tyle, bym wystartowała z własnym projektem. Coraz bardziej mi się to podoba i dzięki Twoim wskazówkom krok po kroku rozwijam swoją firmę. Masz dar tworzenia jasnego obrazu sytuacji; po każdej rozmowie rozjaśnia mi się w głowie, a obawy ustępują miejsca przekonaniu, ze mi się uda i zawsze jest jakieś rozwiązanie! W dodatku dzięki Tobie odpuszczam sobie nadmierny perfekcjonizm, a zaczynam cieszyć się samym działaniem :) Dziękuję Ci serdecznie! Kasia Sawicka

  2. Marta pisze:

    Aniu, jest bardzo super, nawet więcej niż super! To zupełnie inna korporacja niż poprzednie. Pensja ta sama, nie siedzimy bez sensu po godzinach, przychodzę do domu i mam czas na inne sprawy. Ludzie ok, byłam już na wyjedzie służbowym, o nic się nie martwię.
    Więcej zalet nie pamiętam :-) Tak że zadowolona jestem bardzo.

  3. Klientka pisze:

    Aniu,
    Miło mi poinformować Cię, że od 1 lipca działam już na pokładzie (…) – co z resztą wynika z adresu e-mail, spod którego do Ciebie piszę:-).
    Ponieważ jest to finał moich poszukiwań zawodowych (zamierzam zakotwiczyć tu na czas jakiś) to chcę Ci serdecznie podziękować za Twoją pomoc.

  4. Marek pisze:

    Buzia sama mi się uśmiecha jak zobaczyłem to CV. Nabrało szlifu, zdecydowanie. Bardzo dziękuję, dobra robota. I dziękuję za bardzo cenną z tego co widzę listę portali :)

  5. Karola pisze:

    Aniu,
    Teraz wiem, że doradca zawodowy widzi więcej moich umiejętności i możliwości niż ja umiem dostrzec. Pewnie na tym polega profesjonalizm. Na widzeniu tych niuansów, których nie dostrzegają inni. Dziękuję, że pomagasz mi uruchomić mój talent i we mnie wierzysz, bo to mi bardzo było potrzebne. Do zobaczenia!

  6. Dorota pisze:

    Aniu, Skończyłam liceum.HURA !!!!!!!!!! Dorota

  7. Katarzyna R pisze:

    Dzień dobry,
    Chciałam tylko napisać , że udało mi się znaleźć pracę na okres próbny na razie ,choć wysłałam setkę CV, byłam na 4 rozmowach… Jako , że radziłam się Pani w kwestii pisania CV, chciałam poinformować…
    Polak nigdy nie jest zadowolony :), choć trzeba przyznać , że uczę się nowych umiejętności co dla mnie jest korzystne…
    Mam jeszcze inne plany , może się udadzą, będzie jeszcze lepiej…
    pozdrawiam
    Kasia

  8. Wiola pisze:

    Jestes bardzo dobrym doradca i bardzo dobrze mi sie rozmawia z Toba , bo umiesz pokierowac i dotrzec w glab siebie.

  9. MM pisze:

    To były najlepiej wydane pieniądze w moim życiu. Warto przyjść do Ciebie porozmawiać i dziękuję Ci za pomoc.Mgła się rozwiała, już nie błądzę, tylko działam z poczuciem, że dam radę. Maciej M.

  10. znany Ci Tomek pisze:

    Byłem dziś an rozmowie kwalifikacyjnej i rozmawiało mi się dużo lepiej ni wczesniej. Nie byłem już strona bierną, zadawałem pytania i dużo się dowiedziałem o firmie. A teraz najważniejsze: zaczynam w następny poniedziałek! Bardzo Ci dziękuję za to, że mnie podszkoliłaś trochę. Jesteśmy w kontakcie.

  11. Joanna Miłosz pisze:

    Ania jest wspaniałym doradcą zawodowym, napisała mi bardzo dobre CV. Ania to nadzwyczajna i niepowtarzalna osoba. Jest pełną wdzięku kobietką, która skupia wokół siebie dobre dusze. Bardzo szanuję ją za cudowny kontakt z innymi ludźmi i nadzwyczajne umiejętności zawodowe.

  12. KK pisze:

    Pani Aniu, dziękuję za dzisiejsze spotkanie. Otworzyła mi Pani oczy na pewne istotne dla mnie kwestie :) Mam nadzieję, że poprawię to :)

  13. Małgośka mówią mi pisze:

    Aniu, ale fajnie! Wszystko mi się dzieki Tobie rozjaśniło. wiem, co mam robić i bardzo Ci dziekiję za rozmowę. M

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s