Dlaczego mnie nikt nie zaprasza na rozmowy do pracy?

Pytania do doradcy zawodowego:

doradca-zawodowy-coach-kariery-praca-szukanie-cv-list-motywacyjny-warszawa-online-kwalifikacje-profil-zawodowy-coach-kariery-cvWitam, z tej strony (…). W zeszłym roku w lipcu byłem u Ciebie na doradztwie i bardzo mi to pomogło. Jak pamiętasz, kilka dni po naszym spotkaniu miałem już pracę i do dzisiaj ją mam. Aktualnie poszukuję innej pracy i tutaj pojawia się problem. Tak jak rok wcześniej telefon mi się nie wyłączał i średnio 2 razy w tygodniu byłem na rozmowie, tak teraz nikt do mnie nie dzwoni. Mogłabyś rzucić okiem na moje CV? Zmieniałem je już kilka razy, ale chyba nie dało to wiele, bo nadal telefon milczy.  TZ

Doradca zawodowy odpowiada:

Rzuciłam okiem na CV i może byś wyrzucił z profilu zawodowego zdanie: „Pracownik ds. weryfikacji ubezpieczeń doskonale radzący sobie z dokumentacją”, o ile oczywiście nie wysyłasz do ubezpieczeń?

Jeśli to ma być CV na stanowiska księgowe, to bym pokazała to, co robisz w ostatniej pracy na takie bardziej księgowe, typu:

  • Dekretacja dowodów księgowych
  • Sporządzanie zestawień dowodów bankowych i kasowych
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych

Reszta jest OK, a ten brak zaproszeń może się wiąże z faktem, że przestajesz być studentem i trzeba będzie za Ciebie odprowadzać ZUS?

I odpowiedź za kilka dni do doradcy zawodowego:

Sukces! Uwzględniłem Twoje uwagi i chciałem Ci podziękować za zamiany. Bo zobacz, nikt długo nie dzwonił, chociaż wysyłałem, a teraz od razu wysłałem i 1 dzień i już jestem zaproszony na rozmowę.

Jak Ty pomożesz, to zawsze jest odzew z rynku!

Jak widać, czasem wystarczy zmienić  drobiazg w CV, zeby wzbudzić własciwą reakcj rynku…

wlasna firma biznes pomysl szkolenie

Anna Sawczuk – Doradca Zawodowy / Kariery Warszawa

awans

 

 

 

 

Informacje o Ania Sawczuk

Anna Sawczuk pracuje jako doradca zawodowy i przedsiębiorczości oraz trener komunikacji. Zajmuje się także projektowaniem stron www - buduje profesjonalne strony w oparciu o WordPress. Ponadto zajmuje się promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowych oraz pomocą w pozyskiwaniu klientów przez Internet. *************************************************************************** Zapoznaj się ze stronami Anny Sawczuk: * http://stronadlaeksperta.pl * https://pracaikariera.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii CV i list motywacyjny, dolnośląskie: Wrocław, Doradca Zawodowy Warszawa Skype / online - doradztwo zawodowe, Doradztwo zawodowe online / Skype / Warszawa, Jak napisać cv i list motywacyjny?, Jak zaplanować swoją karierę?, kujawsko-pomorskie: Bydgoszcz, Toruń, lubelskie: Lublin, Biała Podlaska, lubuskie: Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, mazowieckie: Warszawa, Ciechanów, Radom, Mława, Sochaczew, Łowicz, małopolskie: Kraków, opolskie: Opole, podkarpackie: Rzeszów, podlaskie: Białystok, Pomoc w szukaniu pracy, pomorskie: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Problemy w pracy, Prywatny Gabinet Doradcy Zawodowego, warmińsko-mazurskie: Olsztyn, wielkopolskie: Poznań, zachodniopomorskie: Szczecin, łódzkie: Łódź, Kutno, Skierniewice, śląskie: Katowice, Rybnik, świętokrzyskie: Kielce, Końskie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

