Określenie predyspozycji zawodowych przez doradcę zawodowego

Doradca zawodowy a satysfakcjonująca praca

Mam na imię Kasia, mam 27 lat i jestem od jakiegoś czasu na skraju wypalenia zawodowego. Moja praca kilkanaście miesięcy temu przestała przynosić mi jakąkolwiek satysfakcję, a finansowo też nie jest u mnie dobrze.
Szukam pomocy, bo doszłam do wniosku, że nie potrafię pomóc sobie sama. Oprócz chaotycznego poszukiwania innego miejsca zatrudnienia w mojej sytuacji od dawna nie było żadnej zmiany. Nie potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie- co właściwie chciałabym w życiu robić i to frustruje mnie jeszcze bardziej. Nie chcę już dłużej narzekać tylko zacząć działać ale potrzebuję wsparcia.

satysfakcjonujaca praca pomoc doradca zawodowyTen stan jest mi znany, wiele osób przechodzi przez to samo, a nawet i ja tak kiedyś miałam. Ogólnie – frustracja i poczucie niepełnienia, czyli nic fajnego.

Można zmienić ten stan, tylko trzeba się samemu lepiej poznać.

Określanie predyspozycji zawodowych to nawet częsta moja usługa.

Moja pomoc wygląda następująco:

1. spotykamy się na rozmowę diagnostyczną.

Mam przygotowany zestaw na takie wypadki: testy, pytania diagnozujące (wymagające trochę zastanowienia się nad sobą) no i przede wszystkim znam rynek pracy i będę wiedzieć, gdzie i w jaki sposób możesz wykorzystać swoje umiejętności i zdolności.

Jak to robię? Trochę można poczytać tu:
https://pracaikariera.wordpress.com/2011/04/03/praca-doradcy-zawodowego-doradca-pracy

W  rzeczywistości to jest kompilacja

  • wyników testów,
  • znajomości siebie i świadomości swego celu w życiu
  • odpowiedzi na pytania,
  • umiejętności i doświadczeń klienta
  • moich doświadczeń i znajomości rynku pracy (wiem, kto szuka pracowników o podobnych do Twoich umiejętnościach).

2. Zwykle już po tej pierwszej rozmowie wiem, co i jak, tzn:

  • do jakiej pracy masz predyspozycje,
  • co byś chciała robić, czym się zajmować,
  • co jest dla Ciebie w życiu ważne,
  • do czego chcesz w życiu dążyć,
  • jaka praca da Ci zadowolenie,
  • co powinnaś zrobić, żeby osiągnąć swoje zamierzenia,
  • gdzie poszukać pracy,
  • czego się jeszcze nauczyć?

3. Po tym spotkaniu podejmujemy decyzję:

  • czy Ty sama, mając wytyczoną ścieżkę działania, bierzesz się do roboty,
  • czy chcesz, żebym Ci w niej towarzyszyła (pilnowała, poganiała, uczyła, prowadziła szkolenia)

Zadzwoń do mnie, to porozmawiamy i umówimy.

Anna Sawczuk, doradca zawodowy

Gdzie mogę poczytać więcej o Tobie?

Mam pytanie…

Zapraszam na następne szkolenie – jeśli chcesz być powiadomiony o kolejnych warsztatach, zapisz się tutaj: Szkolenia w Warszawie

awans

 

Informacje o Ania Sawczuk

Anna Sawczuk pracuje jako doradca zawodowy i przedsiębiorczości oraz trener komunikacji. Zajmuje się także projektowaniem stron www - buduje profesjonalne strony w oparciu o WordPress. Ponadto zajmuje się promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowych oraz pomocą w pozyskiwaniu klientów przez Internet. *************************************************************************** Zapoznaj się ze stronami Anny Sawczuk: * http://stronadlaeksperta.pl * https://pracaikariera.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Doradca Zawodowy Warszawa Skype / online - doradztwo zawodowe, Jak dbać o Wizerunek Zawodowy?, Jak zaplanować swoją karierę?, jak znaleźć pracę, Jakie studia wybrać?, Prywatny Gabinet Doradcy Zawodowego, Przepis na udane życie zawodowe, Rozmowa Kwalifikacyjna, Rozwój Zawodowy I Osobisty, Skuteczne Szukanie Pracy, W czym jesteś dobry?. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

