Cytaty Inspirujące Do Działania

Okiem doradcy zawodowego:

Jak zacząć działać?

inspirujące cytaty skuteczne działanie

Dziś rocznica- od 2 lat publikuję cytaty inspirujące do działania.

Pomogły mi zmotywować się do działania i chciałam, żeby pomogły też innym. Takim osobom, które mimo chęcią działania nie działają – jak Edyta:

To co dziś przyszło było napisane jakby do mnie i o mnie. Nawet dziś spędziłam dużo czasu nad rozmyślaniem o tym,że zrobiłam wszystko, że jestem przygotowana perfekcyjnie do swego zajęcia, a jednak nie rozpoczęłam działania, bo ciągle na coś czekam, a to na lepsze samopoczucie, a to na słońce, a to na dobry humor. A tu coraz gorzej, coraz bardziej się cofam.

Marnuję czas, codziennie wymyślam, planuje i spisuje co zrobię, mam wizje działań, jednak ich nie rozpoczynam, jakby mnie coś paraliżowało, blokowało (strach przed sukcesem?). Mam zrobiony cel – rozpisany, plan, marzenia, wszystko  i nie zaczynam ….  Nie mam już sił na siebie, jest mi z tym coraz gorzej i stoję przed poważną decyzją: albo zaczynam działam w tym co tak lubię robić, albo….będę zmuszona do powrotu na etat, co sobie obiecałam, że już nie wrócę….. Przez ostatnie pół roku przerobiłam masę rzeczy z samorozwoju, ale nie  działam jeszcze nie, a czas ucieka i ucieka i coraz bardziej się cofam nie mówiąc już o braku środków do życia…. 
Wydaje mi się,że ciągle wynajduję jakieś wymówki,typu: jak naprawię samochód to zrobię to itp. Ale ja żeby działać nie muszę od razu mieć samochodu…. Zimą miałam taki pomysł, że jak kupię sobie nowy telefon to zacznę, telefon mam od lutego, a płacę za niewygadane minuty…..
Nie mogę się odblokować pomimo starań i pracy i z psychologiem i samodzielnie ze sobą i z coachem…. Ciągle właśnie jakbym czekała na same zielone światła….
Bezsensownie tracę swoje życie, które mogłoby być fajne, a obecnie nie jest… Jak mam się zebrać?????

Też twierdzę, ze możesz mieć fajne życie. I ze właściwie to musisz mieć fajne, bo jeśli nie – niezadowolenie z siebie sprawi, że staniesz się zgorzkniałym i narzekającym na wszystko człowiekiem, a tego przecież nie chcesz..

Opinie:

  • Witam. Czytam i próbuje wcielić je w życie, ale najgorzej jest jak o nich zapominam ;( 
  • Genialne ! Otwierasz mi umysł Aniu :)
  • Większość cytatów mnie zaintrygowała mnie
  • Twoje cytaty  diagnozują moje problemy. I niestety już o nich wiem, wiem z czego wynikają i co muszę zrobić. I tylko ode mnie zależy, czy coś z ta niewygodą  zrobię. Ta odpowiedzialność jest nieznośna, więc na pewno ruszę z miejsca
  • Lubie Twoje listy.
  • Ania, zachwyciłaś mnie :-). Myślę o czymś takim… Zastanawiam się nad rzekami (i ich źródłami), które zasilą morze. Zachwyciłaś…
  • To było piękne ……….Dziękuję za tego emalia jest dla mnie inspiracją
  • Pani Anno piękna,przepiękna mądrość!  Dziękuję bardzo!
  • Aniu, Twoje maile-( a przez to w jakiś sposób i Ty ) są codziennym gościem w moim domu( że tak to ujmę). I w ten ostatni dzień roku chcę Ci za to podziękować:) i życzyć zadowolenia z Tego co robisz ( Twojego i klientów) oraz kolejnych sukcesów w Nowym Roku:) Ja korzystam z tego co mi przysyłasz:) Małgosia
  • Naprawdę Piekne i Cudowne Dziękuje Ci za wszystko co robisz Pozdrawiam z Miłością Maciej
  • Niektóre cytaty mnie inspirują. Zwłaszcza ten o życiu jako eksperymencie powtarzam sobie czasem.Moimi ulubionymi są:
  • Życie człowieka pomalowane jest kolorami jego wyobraźni. Jesteś tym, kim myślisz, że jesteś.  Nie wiem czy masz je w swoich zbiorach, jeśli nie, to może dołączysz. Pierwszy sprawia, że nie gaszę swojej wyobraźni, nawet jak bardzo przesadza. A drugi przestawia mi przełącznik w głowie.
  • Super cytat!A tak w ogóle chcę Ci podziękować za interesujące i inspirujące cytaty i inne materiały Część z nich znam, ale jest dobrze sobie je przypomnieć. jestem pod wrażeniem tego dzisiejszego:) Teresa
  • Wiesz, czasem jakiegoś cytatu nie rozumiem – tzn. co autor miał na myśli. I mnie to męczy, więc dyskutujemy to sobie: ja, i mój mały rozumek :-)
  • Ależ ja lubię Twoje maile! Piszę nieczęsto ale są wspaniałe!!! :-)))  Z tą tabliczką, to prawda. Staram sie to robić. Choć czasem zapominam.
  • Dziękuję za te wszystkie cytaty. Oczywiście, staram się je wykorzystywać w życiu, ponieważ są bardzo cenne.
  • Bardzo, bardzo podobają mi się Twoje/Pani rady.
  • Wdrażam otrzymywane cytaty powoli w moje życie i jest w nich ogromna moc.Zresztą mam również,świadomość tego,iż wielu ludziom bądź to słowem czy jakimś gestem pomagam .I czuje ,że jestem im potrzebna .Tylko przeraża mnie jednak jedna myśl ,że w tym wszystkim czuje się cholernie sama.Już od dziecka osiągałam w wielu dziedzinach dobre wyniki ,ale zawsze miałam przy sobie super krytyka .Byłam najlepszym krytykiem dla samej siebie i zamiast motywować się do działania to zniechęcałam się .Ten słomiany zapał i brak konsekwencji w działaniu .To jest chyba nawet główną przyczyną ,aby założyć własną firmę ,czy otworzyć sklep, który miałabym pod nosem.  Beata
  • Dziękuję za inspiracje. Przepisuję cytaty na kartkę, przyklejam na lodówkę i rozmyślam o nim w ciągu dnia.

Założę się, ze i Ty masz w głowie, książkach i na dysku swojego komputera całkiem niezły pakiet wiedzy na każdy temat.

Kluczem do sukcesu jest jej wykorzystanie…

Anna Sawczuk – Doradca Zawodowy / Kariery Warszawa

awans

Informacje o Ania Sawczuk

Anna Sawczuk pracuje jako doradca zawodowy i przedsiębiorczości oraz trener komunikacji. Zajmuje się także projektowaniem stron www - buduje profesjonalne strony w oparciu o WordPress. Ponadto zajmuje się promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowych oraz pomocą w pozyskiwaniu klientów przez Internet. *************************************************************************** Zapoznaj się ze stronami Anny Sawczuk: * http://stronadlaeksperta.pl * https://pracaikariera.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Doradca Zawodowy Warszawa Skype / online - doradztwo zawodowe, Prywatny Gabinet Doradcy Zawodowego, Rozwój Zawodowy I Osobisty, Stanowczość i Pewność Siebie, W czym jesteś dobry?. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Cytaty Inspirujące Do Działania

  1. Aneta pisze:

    Cytaty, które czytam od dłuższego czasu, wnoszą bardzo dużo w moje życie. Z każdego cytatu staram się wychwycić naukę, która przyda się w mojej dalszej drodze. Mam kilka ulubionych cytatów, które bardzo często czytam, aby naładować się pozytywnymi emocjami, myślami. Dziękuję bardzo za wszystkie cytaty.

Skomentuj

