Szukanie pracy to strata czasu

Okiem doradcy zawodowego:

Szukasz pracy? A jak już długo to robisz?
Są sposoby szukania lepsze i gorsze, mniej lub bardziej efektywne – jakich Ty używasz?

ZAINTERESOWANYM POLECAM ROZWIĄZANIE:  Automatyczna Autopromocja

awans

Informacje o Ania Sawczuk

Anna Sawczuk pracuje jako doradca zawodowy i przedsiębiorczości oraz trener komunikacji. Zajmuje się także projektowaniem stron www - buduje profesjonalne strony w oparciu o WordPress. Ponadto zajmuje się promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowych oraz pomocą w pozyskiwaniu klientów przez Internet. *************************************************************************** Zapoznaj się ze stronami Anny Sawczuk: * http://stronadlaeksperta.pl * https://pracaikariera.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Doradca Zawodowy Warszawa Skype / online - doradztwo zawodowe, gdzie szukać pracy, jak znaleźć pracę, Prywatny Gabinet Doradcy Zawodowego i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Szukanie pracy to strata czasu

  1. Mama Tata pisze:

    Witam,
    A ja szukam ludzi do pracy i nie mogę znaleźć.
    mts22@onet.pl

    • Ania Sawczuk pisze:

      Jeśli szukasz pracowników i to na stanowiska przez nich poszukiwane, to może mogę pomóc, bo mam kontakt z wieloma świetnymi specjalistami. Kontakt (ale z Twoim prawdziwym nazwiskiem) na listy(at)aktiff.com.pl

  2. Andrzej pisze:

    Praca oznacza dużo, dużo więcej niż zdobycie środków na życie. Oferty UP i ogłoszeń są najmniej atrakcyjne nie tylko finansowo i najczęściej bierze się je z musu. Z dobrych firm ludzie się nie zwalniają. Z marnych firm ludzie odchodzą, gdy mają dość. Moim sposobem jest być bardzo dobrym fachowcem, jeśli nie wybitnym i też zabezpieczonym finansowo. Myślę, że wtedy na dłuższą metę znajdowanie pracy przez odpowiednich znajomych naprawdę działa. Na razie od czasu do czasu przeglądam oferty i te ciekawsze zapisuję na dysku. I czasem, raczej rzadko, zaliczam jakąś rozmowę.

  3. Przemek pisze:

    Podzielam opinie zaprezentowane w powyższym nagraniu. Można pokusić się o poszerzenie tego stwierdzania na określenie stanu faktycznego.Masz znajomości – masz pracę.Koneksje były w Polsce i są nadal najważniejsze. Wykształcenie i doświadczenie są generalnie na drugim miejscu Wystarczy ,że ktoś miał jakąkolwiek styczność z przyszłym zajęciem,a zdaża się nawet,że dzięki protekcji trafiają ludzie,którzy mają blade pojęcie o tym co będą robić,ale mogą się przecież nauczyć.A jak ktoś chce przyjść nawet na praktyki i pracować charytatywnie już z marszu ma odmowę,bo jest obcy i dlaczego pracodawca ma pomagać komuś,skoro może on stać się jego przyszłą konkurencją? Brutalna prawda o życiu

  4. Barbara Maria K. pisze:

    Oczywiście, że wszystko jest prawdą.
    Niestety moje koleżanki i znajomi nie chcą mi pomóc ze strachu.
    Podam przykład – moja koleżanka pracuje w dziale księgowości i w maju dwie inne osoby szły na urlopy macierzyńskie. Poprosiłam koleżankę o małe poparcie, bo moje CV leżało już w sekretariacie. W oczy potakiwała, ale potem powiedziała innej znajomej, że nie bedzie konia trojańskiego wprowadzać do tego działu.
    Powód był prozaiczny, otóż ja nie siedzę bezczynnie i wciąż dokształcam się zawodowo. Mam kilka certyfikatów i uczę się dodatkowo języka angielskiego. No a ona wciąż w tym samym miejscu.
    Więć jak tu liczyć na pomoc znajomych?

  5. Kasia pisze:

    Witam
    Właśnie ja chyba popełniam błąd od 2 tygodni szukam pracy poprzez ogłoszenia… czas na coś nowego…

  6. Anita pisze:

    Duże znaczenie ma forma i wygląd cv. Swoje cv mam wykonane w wersji graficznej i nie narzekam na odzew. Poziom moich kwalifikacji jest równie zadowalający. Pracy warto też szukać po prostu wybierając sobie firmę, która nam odpowiada i sprawdzając na ich stronach czy nie mają zakładki paraca lub kariera. Faktem, zdarza się, że firma nie chce mieć lawiny cv i ogłasza rekutację tylko na swojej stronie, gdzie trafaiją osoby zainteresowane ich branżą. Nie mam problemu z rozmowami, z racji że uczestniczyłam w wielu spotkaniach networkingowych, miałam też własną firmę, jednak ciągle nie potrafię przełamać się do opcji chodzenia po firmach…nie potrafię się złamać. Wiem jednak, że na rozmowach które odbyłam pracodawcy doceniają moje doświadczenie, rozmowa jest na poziomie biznesowym a raczej partnerskim (ze względu na moje doświadczenie z własną działalnością) i nie mam problemu z przekonaniem ich, że potrzebują właśnie mnie. Problem jednak pojawia się na poziomie licytacji o wynagrodzenie. Wynagrodzenie, którego oczekuję jest zdecydowanie wyższe niż przykładowego studenta, który potrafi zatrudnić się za 1400 netto w zamian za nabycie dowiadczenia. Ciężko jest też pozyskać mi informację jaka jest skala zarobków w firmie do której aplikuję…a ranking płac na wybrane stanowisko nie jest miarodajny. Od kwietnia odbyłam wiele rozmów, wszyscy są zainteresowani moją osobą, doświadczeniem, wiedzą, i współpracą nawet jeśli nie podejmę pracy to jest chęć współpracy np. na umowę zlecenie. W większości przypadków spotykam się jednak z sytuacjami, gdzie kwestia finansowa nie pozwala mi na pełną finalizację zatrudnienia.

  7. casita pisze:

    ciekawy materiał! proponuje brać udział w wydarzeniach branżowych: konferencjach, kongresach i seminariach, zdobyć jak najwiecej kontaktów i wysyłać informacje, że szukam nowej ciekawej pracy wlasnie do osob poznanych w ten sposób

  8. R.R pisze:

    Zwiększyć ilość prób, zwiększyć skuteczność prób, rachunek prawdopodobieństwa zawsze działa…

  9. EWa pisze:

    To wszystko co proponujesz to też szukanie pracy-więc poco to robić skoro to strata czasu?

  10. podpis pisze:

    Hej Ania jak szukasz jakiegoś pracownika to jestem chętny i gotowy! A może jakiś Twój znajomy poszukuje pracownika? Tak czy owak daj znać! Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Skomentuj

