Koniecznie zrób coś! Cokolwiek!

Okiem doradcy zawodowego:

Zaplanuj działania na Nowy Rok

Nowy Rok się zbliża i mam nadzieję, że jest dla Ciebie szansą na nowe dokonania i odkrycia.

Codziennie zrób coś, co Cię przybliży do realizacji Twoich planów. Chociaż jeden mały kroczek do przodu. Jakieś marzenia – a może i plany ich realizacji – chyba masz?

Przekonałam się o tym, jak bardzo marzenia i planowanie wpływają na ludzki los przy okazji Świąt Bożego Narodzenia. Święta i ich okolice spędziłam wśród dwóch różnych rodzin.

Abaccy żyją z dnia na dzień. Nie mają planów dalekosiężnych – ot, tylko żeby iść do pracy, dzieci były grzeczne i się dobrze uczyły. Życie płynie im bez większych wzruszeń, czują się bezpieczni w kokonie przyzwyczajeń i nie bardzo chcą cokolwiek w swojej egzystencji zmieniać. Aspiracji nie ma tu nawet młodzież.

Wiem, że każdy ma prawo do takiego życia, szczególnie gdy już sobie je poukładał, wypracował i osiągnął poziom, jaki chciał.

Ale z mojego punktu widzenia te święta były straszliwie nudne!

Żadnych fajerwerków emocji, śledzenia z uwagą perypetii przy dążeniu do celu, za to sporo narzekania na swój wcale nie najgorszy los. Nie ma o czym rozmawiać, bo ile można o dniu codziennym. Nudy, nudy, nudy na pudy!

Babaccy za to pozwolili mi odetchnąć i upewnić się, że nie jestem samotnym desperatem w dążeniu do rozwoju osobistego i zawodowego. Planowali budowę nowego domu i wprowadzili mnie w tę tematykę. Jedna osoba opowiadała o pobycie na Węgrzech i węgierskich zabytkach. Inna o problemach w pracy, a jest elektronikiem w CERNie. Wszyscy czytają książki – sporo ich było pod choinką w charakterze prezentów – i było o czym dyskutować.

Wyjechałam stamtąd wzbogacona o wiedzę, nowe umiejętności i emocje, których dane mi było doświadczyć za ich pośrednictwem. Upewniłam się, że jeśli ludzie mają marzenia i pasjonują się tym, co robią, to w ich towarzystwie nudy nie zaznam. I ja od nich, i oni ode mnie są w stanie się czegoś nauczyć. I to właśnie jest ciekawe i nadaje życiu sens!

Dlatego moje życzenia dla Ciebie:

Stale staraj się o spełnienie swoich marzeń.  Miej ich dużo, tak że kiedy jedno się spełni, możesz od razu brać się  za następne.

Jeśli zrealizujesz choć jeden malutki cel, to czujesz się osoba silniejszą. Widzisz swój wpływ na rzeczywistość. Chce Ci się działać i osiągać jeszcze więcej, sięgać po cele większe, a na dodatek coraz łatwiej przychodzi ci ich realizacja.

Zadaj sobie pytanie: Jaki ma być następny rok?

Pełen pasji i dni realizacji celów?
Koniecznie zrób COŚ! Cokolwiek!

Anna Sawczuk – Doradca Zawodowy / Kariery Warszawa

awans

Informacje o Ania Sawczuk

Anna Sawczuk pracuje jako doradca zawodowy i przedsiębiorczości oraz trener komunikacji. Zajmuje się także projektowaniem stron www - buduje profesjonalne strony w oparciu o WordPress. Ponadto zajmuje się promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowych oraz pomocą w pozyskiwaniu klientów przez Internet. *************************************************************************** Zapoznaj się ze stronami Anny Sawczuk: * http://stronadlaeksperta.pl * https://pracaikariera.wordpress.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Doradca Zawodowy Warszawa Skype / online - doradztwo zawodowe, Jak zaplanować swoją karierę?, Rozwój Zawodowy I Osobisty. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

